Total Pageviews

Tuesday, September 13, 2011

All i wanna do is lose control, And that's why I smile..

tsauu. Misteed? okeokei. Ma lihtsalt meegaväasind . Kool hakkas juba ammu :D ma pole kirjutanud.. Prgu on mingi vihmane ilm, Torm Katja saabub ka öösel onju :S prgu jäetakse niipalju õppida ka. Eriti matas. Trennid on esmapsp - neljap :D Trennis nalja saab nagu ikka, Johanna ja Hellu läksid ära :(:( Palme on kohe vähem, Mina Maarja,Kelly ja Helen käime 4kesi trennis (palmidest, väiksed on ka muidugi) Täna siis kooli, Rütmikas on meil mega naljakas õps :D Ma leidsin mingeid väga vanasi pilte kaa.Aga no muidu nagu tavaliselt rongile , ostsime enne mandlicrosanti MA EI OSKA KIRJUTADA. aga see on meeeegahea :) Tahaks juba koolipilte saada :D:D:D aga ok. Siis trenni ja Oliver oli :) Peale seda Kaarel. Ma ei käi kaarli tundides aga ta on megalt muutunud!:O:O Mul on lihased megavalusad, kõik kohad valutavad. Aga ma olen rahul. Las valutavad..Peale trenni Maarja ja Kelly tulid minuga kaasa Kasparile TTÜsse järgi. Kelly tegi mulle megakena patis :) Ja nüüd olen koduuus ;) Peaksin vene keele sõnad pähe õppima, aga ma ei viiitsii :S:S Aga ok, ma üritan homme ka kirjutada ;) tsau

No comments:

Post a Comment